Tuesday, October 4, 2011

Pineapples / Ananasy

I decided to try and make something to wear for myself. I loved this pattern. It was posted in some Asian magazine. It was very unclear, so it took me ages to decipher it... It was supposed to be white... but after 5 trials of making the top part, and after trying it, it was appearing to be too small / too big, the yarn didn't stand it :/ I was the first time that I didn't give up after so many trials. In the end I'm very satisfied, and I'm really wearing it :) Made of Egyptian cotton.

Zdecydowałam się w końcu zrobić coś dla siebie. Pokochałam ten wzór od pierwszego wejrzenia. Pochodzi on z jakiejś azjatyckiej gazetki (wzór znalazłam w necie). Wzór był bardzo słabo czytelny więc w gruncie rzeczy musiałam większość rzeczy zgadywać. Prób było wiele. Początkowo topik miał być biały, ale po pięciu próciach włóczka nie dała rady ;/. Po raz pierwszy zdarzyło mi się być taką upartą przy próbach, ale ten wzór naprawdę mnie zauroczył. Jestem z bluzeczki bardzo zadowolona, i naprawdę ją noszę, so jeszcze bardziej mnie cieszy :) Powstała z bawełny egipskiej.


====================
joanno, Lucynko, Zula, dziękuję za miłe słowa :)

3 comments:

  1. Świetna, latem jako topik możesz nosić :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi sie podoba:) Jakis czas temu poległam na odszyfrowywaniu podobnego wzoru, więc tym bardziej podziwiam.

    ReplyDelete