Sunday, October 2, 2011

Another task of shopping bag / Inne zadanie torby na zakupy

Some time ago I made a shopping bag (I found it on another blog - I can't remember which one). The pattern was from Ravelry. I made... I nearly made... I didn't finish it... I didn't do the handles ;P After leaving it for a quite long time I decided to re-purpose it, and this is how it reached to my daughter's room and now it's a beautiful bag for balls. And finally the balls are not rolling around and have it's own place.

Jakiś czas temu zrobiłam torbę na zakupy (wzór zobaczyłam na którymś blogów, nie pamiętam którym)według wzoru z Ravelry. Zrobiłam... prawie zrobiłam.... nie dokończyłam... nie zrobiłam rączek ;P Zostawiłam ją na długi czas a teraz zdecydowałam się dać jej inne zadanie do wykonania. I tak powędrowała do pokoju mojej córki i służy jako worek na piłki. Nareszcie przestały się kulać po całym pokoju i mają swoje własne miejsce.


===============
longredthread, dziękuję za miłe słowa... widać, że mitenki są rozchwytywane :)

4 comments: