Wednesday, February 13, 2013

Hat and gloves for girls / czapka i rękawiczki dla dziewczynki

Welcome everyone after half a year of absence. I hope that I won't disappear for so long again ;) During my absence many things changed in my life. The biggest change was our move to Egypt to 6th October City near Cairo in Giza district. To highlight this big change I decided to make some changes in my blog as well. I changed my nick from Mrs. Knitters to kropka and the title of my blog from Mrs. Knitters' Story to handmade by kropka. I hope you will like the new names.

I have also created an album for my crafts at www.handmadebykropka.blogspot.com . Posts there will be appearing simultanously with this blog.

As a first finish object I will show you a knitted set for a 5-year-old girl. The hat was made according to the pattern of Justyna Lorkowska "I heart cables", glove are my own creation. Both were made of 100% acrylic yarn. I hope the size will be good. It's presented on my 4-year-old daughter. I think one year of difference shouldn't have so big impact on the size of hat and gloves.

***********

Witam wszystkich po półrocznej przerwie. Mam nadzieję, że już więcej nie zniknę na tak długo ;) Podczas mojej nieobecności wiele rzeczy w moim życiu się zmieniło. Największą zmianą było to, że razem z rodziną zamieszkaliśmy w Egipcie w 6th October City. Jest to małe miasteczko pod Kairem w dzielnicy Giza.
W celu zaznaczenia tego wielkiego dla mnie wydarzenia, postanowiłam zostawić ślad również w moim blogowym życiu. Zmieniłam nick z Mrs.Knitters na kropka oraz tytuł mojego bloga z Mrs.Knitters' Story na handmade by kropka. Mam nadzieję, że przyjmiecie te zmiany pozytywnie.

Stworzyłam również pod adresem www.handmadebykropka.blogspot.com album moich prac, które jednocześnie będą się pojawiały tutaj na blogu.

Jako pierwszy ukończony projekt po długiej nieobecności pokażę komplet dla dziewczynki. Czapka ze wzoru Justyny Lorkowskiej I heart cables, proste rękawiczki to twórczość własna. Wykonane z włóczki akrylowej. W zamierzeniu mają pasować na 5-letnią dziewczynkę. Mam nadzieję, że trafiłam z rozmiarem. Mierząc na dłoni mojej 4-latki są dopasowane, ale nie chciałam, żeby po pewnym czasie były za luźne, a roczna różnica w wieku nie powinna tu sprawiać problemu.



6 comments:

  1. No, to rzeczywiście zmiany...Ale dobrze,że wróciłaś :)
    Komplecik śliczny, bardzo podobają mi się jego kolorki. Pozdrawiam, K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, mi też kolorki bardzo przypadły do gustu

      Delete
  2. Śliczny komplecik. A ja już po tym Twoim poście wiem, kto tak często z Egiptu odwiedza mojego bloga - DZIĘKUJĘ. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    ReplyDelete