Monday, July 30, 2012

Heavier than it looks / Nie takie lekkie jak się wydawało

Some time ago I found on the Internet a pattern for a crocheted bag. Instantly I decided that I have to have one like this. When I finished it, I didn't have time to wait till I'll add lining. I just couldn't wait. I had to try it immediately. It was around 4 months ago. For the last 2 months, the bag has been laying folded on the shelf. There was one point that discuraged me to use it. In the euphory right after finishing it I didn't notice it's weight. Alone it's very heavy, adding to it it's big capasity, it's not so practical as I imagined while crocheting it. However, I still love it's shape :) so it has a chance that I will return to it one day. For now I know that I want to make something similar but smaller. 

***

 Jakioś czas temu znalazłam w Internecie wzór na przepiękną torbę szydełkową. Zauroczył mnie natyczmiast i nie zważając na nic szybko ukończyłam projekt. Nie mogłam sobie pozwolić na jakiekolwiek czekanie, więc ignorując brak podszewki użytkowałam torebkę przez 2 miesiące. Końcem maja torebka została poskładana i odłożona na półkę. Nadal mi się bardzo podobała, ale tworząc ją nie przewidziałam, że może być aż tak ciężka. Dodając do tego jej sporą pojemność, nie wyszła zbyt praktyczna. Jednak zostanie ze mną. Od czasu do czasu będzie wyglądać na światło dzienne. Teraz jednak potrzebujętorebkę na codzień. Tym razem pomyślę o czymś mniejszym.





No comments:

Post a Comment