Tuesday, March 22, 2011

Spring / Wiosna

The first day of spring welcomed us by warm and sunny weather. I decided to make for this occasion few doilies. Two of them are ready and here they are:

Pierwszy dzień wiosny przywitał nas słonecznie i cieplutko :) Ja z okazji wiosny postanowiłam zrobić kilka serwetek. Dwie z nich są już skończone. A oto one:

green melange - Egyptian cotton, diameter: 33 cm. In reality the darker green is very juicy :)

zielony melanż - egipska bawełna, średnica: 33 cm. W rzeczywistości jest to mix soczystej zieleni i pastelowej




And one more... the same pattern, but this time it's white and the thread was thinner so it's a bit smaller. Just 26 cm diameter. Pattern from the Internet

I kolejna... ten sam wzór, ale tym razem biała. Jest ciut mniejsza, bo ma tylko 26 cm średnicy. Kordonek po prostu był cieńszy.



I have already made such doily before, but I love this pattern, so I couldn't stop myself from making more of them. You can buy these doilies here. I'm working on one more doily, bit bigger this time, at the same time I'm knitting a baby blanket in sunny yellow, I'm more less in a mid way. The size will be 110 cm per 'as many cm as the yarn will last' :) I think it could reach a square. ISA we will see what will happen.

Już kiedyś robiłam taką serwetkę, ale uwielbiam ten wzór i nie mogłam sie powstrzymać przed zrobieniem kolejnych. Serwetki można kupić tutaj. Teraz pracuję nad kolejną serwetką, tym razem ciut większą. W tym samym czasie robię na drutach słoneczny kocyk dla dzidziusia. Na razie ma 110 cm szerokości, a na długość zobaczymy na ile włóczki wystarczy. Wydaje mi się, że kocyk będzie raczej kwadratowy, chociaż planując kocyk chciałam, aby miał 110x130 cm, ale cóż, zobaczymy co wyjdzie.


Today I suddenly decided to make a spring hat for my daughter. I found on Ravelry perfect project and in few hours I had it done. I will show it next time as it needs to be washed and spare yarn ends needs to be hidden. I'm planning also for mittens, light scarf and poncho if the yarn will be enough.

Dzisiaj pod wpływem impulsu znalazłam na Ravelry czapeczkę wiosenną dla mojej córci i z rozbiegu zrobiłam za jednym posiedzeniem :) Pokażę ją następnym razem, bo muszę ją jeszcze przeprać i nitki pochować. Planuję jeszcze do kompletu mitenki, lekki szaliczek, i ponczo o ile mi włóczki starczy ;)

No comments:

Post a Comment