Thursday, November 17, 2011

Red knitted girl's dress / Czerwona dzianinowa sukienka dla dziewczynki

Inspired by Kokotek
I've knitted a dress for my daughter. Kokotek sent me the pattern but unfortunately my girl was out of range. Basing on Kokotek's dress I drew my own pattern and made some changes to the original view. I changed the bottom, I made a fold to keep the dress plain. For a while I was thinking about making short sleeves but in the end I left it as it is. It has a button closure at the back and some embroidery from the front (pattern is from Burda magazine). Yarn: reuse 100% acrylic. Dress was made for a special order of its little owner. She was with me in all stages of knitting it guarding the button which she chose herself. The dress is a bit bigger to stay with her a bit longer hopefully.


Zainspirowana przez Kokotka wydziergałam sukienkę dla mojej córci. Kokotek przesłała mi wzór, niestety moja pociecha, była daleko poza skalą ;P wzorując się na sukience kokotka stworzyłam własny projekt, i dodałam parę akcentów. Dół sukienki zamiast robić francuzem - podłożyłam, tak żeby sukienka była gładka, a jednocześnie się nie podwijała. Zastanawiałam się nad krótkimi rękawkami, ale ostatecznie postanowiłam zostawić bez. Zapinana z tyłu na guziczek. Z przodu wyhaftowałam serduszko i 'iks o iks o' jak mówi moja córcia ;D (wzór haftu wzięłam z burdy). Włóczka z odzysku 100% akryl. Rozmiar tak na 3-4 lata (jest na nią trochę za luźna, ale chciałam, żeby mogła w niej pochodzić troszkę dłużej :) Sukienka zrobiona na specjalne zamówienie samej zainteresowanej :) sama dobierała guziczek, i cały czas go pilnowała, żeby się nigdzie nie zapodział :)




Of course the flower earrings I made are her favourite :)

Oczywiście kolczyki, które dla niej zrobiłam na szydełku są jej ulubionymi :)

========================
Anka, znam ten ból :) ponad rok robiłam ten sweterek... oj ciężko było ;p,
Lucynka, trzymam kciuki i jestem pewna, że szybko się uwiniesz :)

2 comments:

  1. Pięknie wyszła Ci sukienka, kolor jak wisienka i napewno mała zadowolona. Serduszko dodaje uroku. Super super :)

    ReplyDelete