Sunday, November 13, 2011

Black men's sweater / Czarny męski sweter

It took me very long time to make this sweater. Knitting went fast... just I couldn't find will to sew it all together. But two days ago finally it got it's big day... :) I finished it. I had to make the neck line 3 times till I was satisfied with how it looked. So now I can present the very first big project I made :) Yarn: Rozetti 100% akrylic. Pattern: 29-210-53 Ribbed Sweater from Ravelry.

Sporo czasu zajęło mi zrobienie tego swetra. Dłubało się go bardzo szybko... tylko jakoś tak ciężko było się zmusić do pozszywania części w całość. Dwa dni temu udało mi się dokończyć ten projekt, i po trzech próbach obrobienia dekoltu, byłam w końcu zadowolona ze swojej pracy. Sweter zrobiłam z 100% akrylu Rozetti. Wzór pochodzi z Ravelry: 29-210-53 Ribbed Sweater


===============
Anka, dzięki :)

2 comments:

  1. Świetny sweterek!Ja też mam w planach męski ale nie mogę się za niego zabrać!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba!!!I chyba mnie troszkę zmotywowałaś do zrobienia swetra dla mojego męża!Chociaż to będzie dłuuuuuga robótka,bo On bardzo wysoki jest....

    ReplyDelete