Monday, September 5, 2011

White shawl / biała apaszka

Welcome to September :) Now all my mind is going around autumn... and cause of this reason a cotton shawl was created. Light but at the same time warm enough for autumn chills. Although the first adventure with lace was completely unsatisfying, this time I am 100 % satisfied. I chose very simple lace pattern, as from the beginning the shawl was supposed to be very simple. I like it's pattern and size, so there will be another shawls coming in the future.
Made of Maxi cotton. Size: 137 x 23 cm


Witam we wrześniu :)Teraz moje myśli krążą już w kierunku jesieni... i z tej okazji powstała bawełniana apaszka. Lekka, a jednocześnie dość ciepła na wczesno jesienne chłody. Pomimo niezadowolenia z pierwszego tworu ażurowego, tym razem jestem w 100 % usatysfakcjonowana... zarówno z jakości wykonania wzoru, jak i jego wymiarów :) Fakt, że tym razem wybrałam dużo prostszy ażur, jednak z założenia apaszka miała być bardzo prosta.
Wykonana z bawełny Maxi. Wymiary 137 x 23 cm




====================================
longredthread, dziękuję za pochwały :) niedługo znowu pojawią się kolejne buciki, i muszę się ciut pospieszyć bo maluszek już w każdej chwili ma zamiar się wydostać z brzuszka mamy :)

zulo, rzeczywiście moja córcia ma mnóstwo pomysłów, jedne lepsze od drugich :) nie nudzimy się razem :)

moje brzydactwa, niestety kubuś musi poczekać, jest jeszcze cała armia pluszaczków czekająca na ubranie, a moje oczy już nie mogą patrzeć na takie miniaturki ;) tak więc zarządzam przerwę w ubrankach mini mini :)

Kokotku, cieszę się, że odwiedzasz mojego bloga :) i że podobają Ci się moje prace

3 comments: